31 sty 2016

10. Czas ferii - półmetek

Cześć,
moje ferie są własnie na półmetku. Niestety śnieg stopniał i czar ferii prysł. To bardzo smutne.

Zrobiłam wszystko do szkoły i oglądałam kilka filmów.
W sumie to nie do końca wszystko, bo CV nadal nie wypełnione, ale mam na nie jeszcze 3 tygodnie, więc nie spieszę się aż tak bardzo.

Polecam Wam odpoczynek podczas tych dwóch tygodni świętego spokoju oraz dużoo ćwiczeń - ja staram się teraz ćwiczyć codziennie i robić sobie 2 przerwy w tygodniu.
Godne polecenie, według mnie, są na pewno te dwa treningi.
Totally Full
Biedny brzuch

Polecicie mi coś jeszcze?

Kocham zieloną herbatę z biedronki -nie chcę robić reklamy, ale ananasowa i grejpfrutowa są nieziemskie. Polecam, bardzo mocno. :)
Kolejną rzeczą, a raczej posiłkiem, godnym polecenia są kanapeczki z twarożkiem. Wiem, wiem odkryłam Amerykę. Od zawsze je lubiłam, ale teraz kiedy zmieniam styl życia są one dla mnie czymś jeszcze cudowniejszym.
O bananach z jogurtem naturalnym nawet nie wspominam, bo to niebo w buźce jest!

Idźmy dalej, bo sama zapomniałam o czym mam napisać tutaj Wam. To przez jedzonko 💗

Ostatnio w internecie widziałam ogromną ilość zdjęć kosmetyków Demi Lovato - tutaj pytanie do Was - wiecie czy w Polsce też będą? Czy będzie tak jak z 'Devonne by Demi'?

Nieważne, mam dla Was filmy, które obejrzałam albo mam taki zamiar.

1.Obejrzany Spijt
2.Obejrzany Trzy metry nad niebem
3.Obejrzany Gwiazd naszych wina
4.Do obejrzenia Zaginiona Dziewczyna
5.Objerzany Miasto Złodziei
6.Do obejrzenia  Jeden Dzień (Od Pinokii :))

Polecajcie - pamiętajcie :)

Oj, zapomniałabym:
Jesteście najpiękniejsze i wierzcie w to :)
Do następnego, już bardziej tematycznego, bo muszę napisać coś o jedzonku i ćwiczonkach ;)

justheartatack

P.S. Podrzucajcie swoje blogi :)
P.S.2 Chcecie jakiś post o makijażu? Byłoby to okej czy raczej niet?

10 komentarzy:

  1. Jedzonko ważne w życiu jest. Zdrowe tym bardziej ;)
    Co do ćwiczeń itd., to w sumie polecę Ci jakiś taniec, np. zumbę. Idzie się trochę zmeczyć, po jakimś czasie tańczenia ;) Mięśnie też dają o sobie znać ;)
    Życzę Ci powodzenia w treningu :*
    Pozdrawiam!
    dziewczynazkorostorii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci bardzo i myślałam o Zumbie, nawet są zajęcia niedaleko mnie, ale to chyba nie jest dla mnie.
    Wolę ćwiczyć sama, w domu ;)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od 7 lutego jem zdrowiej,a kolorowe napoje zamieniłam na wodę. Schudłam już 5 kilo! Gratuluję podjęcia "zdrowego stylu życia" i zmienienia nawyków.
    Pozdrawiam!
    http://moj-maly-tajemniczy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow - gratuluję i bardzo dziękuję :)
      Na pewno wpadnę!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. To zdanie poprawiło mi humor i sprawiło, że uśmiechnęłam się do ekranu, dziękuję :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie w te ferie też zaczęłam ćwiczyć:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że chcemy post o makijażu ! ;)
    Również zaczynam poważnie myśleć o ćwiczeniach, na szczęscie ferie dopiero za tydzień ;)
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę ci powodzenia i żebyś przeżyłam ten tydzień w szkole ;)
      Ja już niestety do szkoły. ;/ Aż się nie chce.
      Trzymaj się :)

      Usuń