23 sty 2016

8. FERIE

Cześć,
ja właśnie zaczynam ferie i mam kilka pomysłów, które mogą się Wam spodobać, które możecie wykorzystać, jak je spędzić.

1. Oglądanie filmów - ja na bieżąco oglądam YouTube, ale mam kilka filmów, na które czaję się od kilku tygodni/miesięcy, np.

Nienawidzę filmów z lektorem, ale tych nie znalazłam z napisami. Więc muszę obejrzeć je z lektorem, czujecie ten smutek w moim poście?

2. Czytanie - chcę czytać różne blogi, bo z książkami nie wyjdzie, nie mam żadnych ciekawych, a blogi zawsze możecie mi podesłać. Więc czekam na Wasze propozycje :) 
Zielona herbata zaparzona - wiecie, co to oznacza? Czekamy razem. ;)

3. ĆWICZENIE - jak najwięcej ćwiczyć, zrobić to, co chcę od zawsze - czyli mieć fajną figurę, bo do wakacji coraz mniej czasu, nie? A MÓJ ON patrzy, więc czemu go nie zaskoczyć? ;)

4.Chcę zrobić jakiś Q&A - ale nie taki zwykły, żebyście dowiedzieli się czegoś o mnie, bo tego nie lubię (nie lubię pisać o sobie samej), ale taki, w którym możemy podzielić się ze sobą nawzajem różnymi informacjami - na przykład odnośnie makijażu, ćwiczenia, jedzenia, itd. - Także pytajcie! 

5.Pogadanie z samą sobą o swoim MOIM, który zapycha moje myśli i nie daje spać w nocy... Głupio tak.

6.ODPOCZĄĆ - mam zamiar sobie pospać i posprzątać w moim pokoju, wyrzucić to, co niepotrzebne i zrobić miejsce na jakieś nowości, bo chyba najwyższy czas iść coś sobie kupić? ;)
Pytajcie mnie, podsyłajcie swoje blogi i tematy o których mam pisać. 
Myślę, że przyda się jakiś post o motywacji, tak wiem, again, ale trzeba, bo ja sama jestem leniem i potrzebuję czegoś takiego, co mnie mocno kopnie w tyłek.

Post muzyczny? Właśnie wpadłam na pomysł serii o muzyce, której będę słuchać. - Podsyłajcie.
Go moje drogie! 

justheartatack

P.S. Bez motywacji :C

4 komentarze:

  1. Moje ferie zaczną się za tydzień i mam podobne plany do Twoich, filmy, blogi i ćwiczenie:D
    Mam nadzieję, że się uda:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również w Ciebie wierzę ;)
      Może napiszę co myślę o filmach, to może kogoś zainspiruję :)
      Zajrzę! :)
      jha

      Usuń
  2. Moje ferie zaczynają się 15.02... Ale powoli się zbliżają :)
    Z filmów to może "Jeden dzień" czy coś takiego... Pooglądałam go ostanio i muszę przyznać, że jest niezły ;)
    Odpoczywaj przez ferie i myśl, myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, biedna - dotrwaj jakoś :)
      Obejrzę na pewno - fabuła bardzo ciekawie się zapowiada, a ja lubię takie romansidła, szczególnie teraz ;)
      Dzięki, dzięki - Ty też :)

      Usuń